فراز سطح کراتینین 6.5-5.4 هنوز ضروری است به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 6.5-5.4 هنوز ضروری است به دیالیز

شوهر من 49 ساله است و او دیابتی است، مشاوره دکتر او را به انجام دیالیز کراتینین خود 580umol / L است و پس از 3 روز اقامت در بیمارستان کراتینین خود 480umol / L می شود، سوال من این است آیا او نیاز به دیالیز؟
بالا یک سوال از بخش دکتر آنلاین ما است، اگر شما هر گونه کمک شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم مشورت نیاز دارید. پس از پاسخ و مشاوره داده شده توسط کارشناسان ما است، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
معمولا، پس از مردم را به ارومیه سقوط، کراتینین سطح بالا به 8.0، دیالیز در تقاضا باشد. اما زمان است تا دقیق نیست، در صورتی که افراد نشانه های سبک تر آنها ممکن است آن را بعد را، اگر علائم خود هستند سنگین تر، آنها ممکن است نیاز به آن را در پیشبرد. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، بدون توجه به سطح کراتینین شما است، تا زمانی که لازم است وجود دارد، پزشکان دیالیز برای شما با توجه به شرایط خود توصیه خواهد کرد.
برای شرایط شوهر خود، فراز سطح کراتینین خود را از 580 (6.5mg / dl) به 480 (5.4mg / دسی لیتر)، که یک سیگنال خوبی از این بیماری، که ممکن است نشان می دهد بیماری خود را به خوبی می رود است، اما بسیاری از عوامل هستند می تواند تحت تاثیر قرار دهد وجود دارد سطح کراتینین، تا زمانی که تصمیم بگیرد که آیا نیاز به دیالیز یا نه، شما نیاز به روشن آنچه که باعث القاء کراتینین پایین می رود. دکتر شما می تواند به شما کمک کند تا پیدا کردن آن، پس در مورد آن نگران نباشید.
اگر شما مردم با سطح کراتینین بالا هستند و نیاز به کمک در تصمیم گیری که آیا لازم است به دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما با اطلاعات دقیق خود را، پس از تجزیه و تحلیل ارسال، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: